lördag 18 april 2009

Helg och jag är sjuk

Jag har varit förkyld hela veckan. Hostar på nätterna och snorar hela dagarna. Jag var sjuk i onsdags och hade planerat att jobba i helgen, men jag lära ringa och sjuksriva mig idag med. Är hel tät i näsan och sprängande huvudvärk. Så det blir att kurera sig hela helgen.

Våran nya skärmsläckare på datorn. Jag tycker den är jätte snygg och praktisk. Går liksom inte att missa vad klockan är. Vi har ju datahörnan i vardagsrummet, så denna klocka syns över nästan hela lägenheten.

I påskhelgen fick vi köpa nya vårytterkäder till Klara. Förra årets jacka satt som ett korvskin. Det fick bli Everest från Stadium. Dom är verkligen prisvärd. Hade de förra året med. Helsvarta byxor och denna gröna jacka. 499 kr för ett set och så hade vi sån tur att de hade ett erbjudande över helgen. Om man skaffade klubkort fick man 20 % på första köpet. Så allt för 399 kr.

Inga kommentarer: