onsdag 10 februari 2010

Visste du...

att jag vill -ha ett större kök
att jag har - tre tatueringar.
att min senaste kyss - min man här om dagen.
att jag lyssnar mycket på - min dotter som sjunger eller pratar hela tiden
att jag funderar på - mina barns framtid och om jag uppfostrar dom till trygga, glada och skötsamma människor
att jag pratar – mycket i telefon
att jag inte gillar – oärliga människor.
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är – min familj
att jag gillar – kolla på sport på tv
att jag alltid kommer att – att vara tacksam för alla mina fantastiska vänner
att jag är förälskad i – Henrik
att sist jag grät var – när jag såg Himlen kan vänta, ett år senare på tv i måndags.
att min mobiltelefon är – en sony eriksson som jag fått tagit över efter min man
att när jag vaknar på morgonen – beror på vilket barn som vaknar först. Antingen amma eller går på toaletten. Sen kaffe
att innan jag går och lägger mig- har jag ammat eller kollat på tv
att idag har jag – promenerat i dm djup snö.
att jag just nu tänker på - om Hugo kommer sova bra den här em, sover just nu i vagnen
att i kväll ska jag – titta på landet brunsås och roa Hugo innan han ska sova
att i morgon kommer jag –göra samma som idag, så är det ofta som hemma mamma.
att jag hoppas – vi får ett större boende. NU
att jag verkligen vill - Ha en tomt med gräsmatta

Inga kommentarer: