tisdag 15 november 2011

Böcker

Jag älskar böcker. Kanske mer att ha dom än att läsa. Men jag gillar att läsa med även om tiden med småbarn inte ger så stort utrymme till läsning.
Men jag försöker.
Just nu läser jag Kicki Danielssons självbiografi. Den är riktigt bra.

Idag kom dessa två för mig efterlängtade böcker i brevlådan.
Jag har vuxit upp och verkligen läst OKEJ. Boken väcker många minnen.
Zlatan måste man bara läsa känns det som.
Sen har jag en bok som heter medarbetare eller motarbetade som ligger och väntat. Gillar ledarskap och hur människor samspelar med varandra.

Sen måste jag tipsa om den klart bästa boken jag läst och som påverkat mig mycket. Det är Munken som sålde sin Ferrari. Om du inte läst den måste du göra det.

En bok som jag vill och tänker läsa är 100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann.

Inga kommentarer: