onsdag 18 april 2012

Några frågor

Hittade dessa frågor på fotbollsfruns blogg 

1. Vem är den absolut roligaste personen du vet?

Johan Glans lär jag nog sägs. Gillar alla i solsidan med. 

2. Vilken är din paradrätt?

Min man gillar mina köttfärsbiffar. Klara mina pannkakor. Det gjorde brorsan med när vi bodde hemma så jag fick steka. 

3. Vem är din förebild?

En gammal kollega som heter Anette är en stor förebild. Hon har hjälp mig mycket i att våga vara mig själv. 

Min mamma ser jag också upp till mycket. Hon är stark och gör ofta val som leder till nått bra även om resultaten inte kommer direkt. Jag vill bli en lika bra mamma till mina barn som hon varit mot sina <3

Sen har jag många bra kompisar att se upp till.......

4. Vem borde börja blogga?

Zlatan

5. Om du var tvungen att välja – din blogg eller ditt facebookkonto?

Facebook. Har kontakt med många där. 

6. Är du bra på att löneförhandla?

Nej, är nog för snäll. Försöker vara en bra anställd så att det lönar sig ändå 

7. Hur mycket tid lägger du på ditt bloggande?

Ca 15 min om dagen. Max

8. Vilken film såg du senast?

Maktens män. Tittade inte klart. Var inte så bra. 

9. Du får massa pengar – vad betalar du av först CSN-lånet eller bolånet?

CSN, där jag har lånat allt man får. Har inget bolån heller. Bor i hyresradhus. 

10. Vad tycker du om ordet entreprenör?

Hårt arbetande och drivande människor. Jag kommer aldrig bli nån. 

11. Lever du som du lär?

Mer och mer. Är utbildad Folkhälsovetare och vet hur man bör leva ett hälsosamt liv. Jag är så gott som fri från socker, vetemjöl. Äter lchf. Dricker aldrig och röker inte mer. Men koffein slutar jag inte med. 

Borde stressa av mera, tex meditera och kanske träna mer regelbundet.  Men nu är cykelsäsongen snart här och då tränar jag mycket. 

Tror på att det man ger får man tillbaka. 

Inga kommentarer: