onsdag 14 november 2012

Bloggtorka

Så jag hittade dessa frågor på en blogg. 

Hur mår du?

Börjar må bättre. Har haft magkatarr from hell. Fick åka till jouren och dricka lokalbedövning i lördags. Och har nu fått medicin som jag ska äta. 

Vad önskar du just nu?
Att känna mig frisk. Gud vad man saknar det när man inte mår bra. Är på god väg som tur är. 

Vad har du ätit idag?
Frukost: hallon, yoghurt och lite grädde. Och första koppen kaffe sen i lördags. Och det gick bra. 

Lunch: blev en macka

 

Vad ska du göra imorrn?

Inte planerat. 

Och på söndag?

Gå på barnkalas hos grannen. 

Vem saknar du?

Vill ha "mina tjejer" i Gävle jämnt. 

Senaste köp?

Vinterskor till Klara. 

Vad skrattade du senast åt?

Något tok barnen sagt eller gjort. 

Vad grät du senast åt?

I helgen för att jag hade så ont i magen. 

Vem sov du senast med?

Min man.

Vad läser du just nu?

Vem gråter vid din grav av Robin Sharma 

Senast sedda film?

Nån Falk film

Vilken svordom använder du mest?

Jävla skit

Vem var den senaste som ringde dig?

Therese Essell

Senast 3 inkomna sms?

" hur går det"

" vill bara påminna om sista betalningen för korven är idag......"

" hur är det idag?"

 Vad stod de i ditt senaste skickade sms?

Det verkar som det gick bra med kaffet. Har gått 30 mun och har inte ont än...."

Vilken är din favoritfrukt?

Satsumas

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Ingen vad jag vet....

Vad är du rädd för?

 Många saker, som att bli lämnad. Att det ska hända barnet nått. 

Åka karuseller, höjder. 

Blir du lätt svartsjuk?

Inte så ofta. Oftast mår jag dåligt av nått annat och blir allmänt osäker. 

Din favoritkaraktär ur en serie?

Chandler i Vänner. Saknar den serien. 

 Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?

Linda Wideen

Vilket språk hade du velat lära dig?

Finska

Vad för sorts killar faller du för?

Långa och smala. Mer åt det ljusa hållet. 

Vart vill du åka just nu?

Till gymmet. Hade kommit igång med träningen när denna skit mage slog till. Påt igen bara.......

Inga kommentarer: