söndag 12 juni 2011

Min favoritfödelsedag

Jag kan inte välja någon direkt. Men vissa kommer jag ihåg mer än andra.

Min 18 årsdag mins jag väl, för då fick jag bjuda hem mina vänner på middag första gången. Och eftersom jag fyller alldeles före sista april mins jag att jag äntligen fick komma in på vårt lokala uteställe. Som för övrigt hette baren.

Min 30 årsdag var också en dag som satt sig i minnet. Klara var då 8 månader och jag hade fått i present av mamma att åka till södra berget i Sundsvall med övernattning i en svit.
Det var vår första egna stund sen Klara kom. Det var underbart. Fick massage på deras spa och sen tre rätters med Vallmans salonger som uppträdde.
Men på natten fick jag gå upp och pumpa ur. Då hade det runnit till bra och 24 timmar utan amning är tufft.

Årets födelsedag (35år) var också en bra dag. Jag fyllde på långfredagen och släkt och några vänner kom åt åt och fika. Det var första kalaset i radhuset. Och det kändes inte trång och jobbigt som det gjort förr i lägenheten.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: