söndag 1 januari 2012

Året som gick, 2011

Hur sammanfattar man ett helt år.
Jag försöker med text och några bilder.
Vi började 2011 som Bomhusbor i radhus med en massa snö.
Men barnen älskade att få vara ute på vår egen lilla tomt och leka i snön

På våren började Hugo på förskolan och allt gick jätte bra. Både med inskolning och maten, trots alla allergier.

Och vad underbart det var att kunna gå ut på gräsmattan på sommaren. Den skönaste sommaren på mycket länge.
Jag återgick även till jobbet 1/7 efter två års föräldrarledighet.
Klara började i skolan i augusti. Hon trivs jättebra och går i samma klass som många tjejer på gården.

I maj började jag med camebridge metoden och vidare med lchf och har hittills gått ner 20 kg.
Jag har även kommit igång med träning och då genom cykling.
Körde mitt första cykellopp här i Gävle.
I år är målet - 20 kg till och 3-4 cykellopp.

Året avslutades med att jag fick en ny tjänst på jobbet och det känns skönt. Jag har vikarierat på natten i flera år men nu har jag fått en nattjänst.

Nästa år hoppas jag blir minst lika bra.
Mitt stora mål är att fortsätta min viktresa och cykelträning. Göra allt för att min familj ska vara glada, friska och må bra.

Inga kommentarer: