lördag 22 juni 2013

Dagen efter.......

...... Ja, då mest bara dagen efter midsommarafton. Vi åt en massa gott. Men jag höll mig till lchf liberal.
Men jag och mannen delade på en flaska rött. Händer inte ofta.
Kände mig pigg i morse så på förmiddagen blev det en cykeltur. Kände mig pigg idag så körde på och lite kortare. Skönt att få upp pulsen och svettas rejält.

Idag har jag skött mig med maten (helt sockerfri) i en vecka. Sååå skönt.
Nu ska jag banne mig hålla i det här. Ska testa ett nytt upplägg i sommar efter att ha hittar en blogg där en tjej skriver om just lchf. Lchfingenjoren heter den. Jag har inte fått lika bra resultat de senaste 6 månaderna som jag fick i början. Och då resulterar det i mer "fusk" som såklart visar sig i sämre resultat.
Så nu vill jag ta 10 kg till. Så då testar jag lite striktare. Så mina 5 v semester får bli denna testperiod.
Kan vara skönt att slippa äta efter natt jobb. Utan kunna äta lika varje dag/ vecka.

Inga kommentarer: