torsdag 5 september 2013

Onsdag

Igår var en dag där jag hade 4 tider bokade. Och innan det första förberedde jag middagen.
Första mötet var lunch med en kompis. Vi åt ute på hennes altan i solen. Helt underbart höstväder.
Sen hade jag ny klipptid eftersom jag vabba när den förra var.
Och sen på apt på jobbet.
Mellan klippningen och apt hade jag en timme. Då satte mig på en bänk i solen vid Gävle strand. Vilken underbar stadsdel vi fått i Gävle.
Sen var det bara att sätta sig på cykeln och åka hem för en snabb middag innan det var föräldrarmöte på skolan.
Mamma hade hämtat barnen på skola/förskola. Så hann med att prata med henne samtidigt som jag åt.
Sen avslutade jag och mannen med att titta på de tre avsnitten vi missat på En klassiker som går på SVT1.
En riktigt bra dag blev det.

Inga kommentarer: