onsdag 8 januari 2014

Lite av min vecka i instabilder

Jag såg Petters dokumentär Ingen jävla semester och hans medverkan i Tack för musiken. Fascinerande kille med mycket på gång i livet. Inspirerande att lyssna hur han målmedvetet kommit långt i sin karriär. Kul att följa på Instagram.
Sen har min frukost denna vecka varit kaffe och kokosfett. Riktigt gott och mättande.
Efter som snön lyser med sin frånvaro på detta jullov tog matsäck och gick en promenad i skogen här bakom oss.
Jag har även börjat dricka protein shakes igen. Bytte ut alla mål i tre dagar. Sen dag 4 åt jag en liten middag lchf. Ska även i januari testa äta mejerifritt. Ska se hur det påverkar viktnedgång en och hungern. Många lchfare skriver på nätet att mjölkfri lchf kan ha god effekt på viktnedgång. Så ska testa det i januari.

En av mina middagar i veckan var äggröra på 2 ägg och 30 g smör. Jätte gott med kanel på

Och så min frukost igen.

Sen har vi Hugo som älskar att lyssna på musik. Här står han med Stiftelsen hörlurarna och diggar.

Sen en bild på min morgonshake.

Sen i morse vaknade jag pigg kl 6 och resten av familjen sov. Så jag passade på att gå ner och meditera.
Sen stretcha jag lite innan min morgonkaffe. Skön start på dagen.

Inga kommentarer: