tisdag 31 maj 2011

Min dag

Vaknade som vanligt strax efter fem när minstingen ville upp. I natt sov vi alla på nedervåningen i Hugos rum pga rust på övervåningen. Vi hade lagt madrasser på golvet och Klara tyckte det var jätte mysigt.
Målarn kom 7.15. Så jag och Hugo höll oss i vardagsrummet tills vi gick och lämna på förskolan till 9.00.
Idag lämna Henrik Klara för hon skulle iväg tidigare på besök på brandstation.
Så jag gick hem och läste lite, kolla på tv. Efter jag ätit lunch tog jag cykeln ner och hämta Klara. Och det var riktig sommarvärme. Sen hämta vi Hugo kl 14. När vi kom hem var rusten klar.
Klara stanna ute och lekte medan jag och Hugo var inne. Sen laga jag mat till Henrik kom hem.
Efter maten var vi ute på baksidan i försommarvärmen.
Nu nattning av barn sen slapp i soffan.

En dag som liknar många dagar i mitt liv.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: