söndag 29 maj 2011

Vad åt jag idag

Eftersom jag kör Camebridge metoden just nu tänker jag berätta vad jag åt igår. Med Cambridge dricker man soppor 3 ggr/dag. Första veckan dricker man hela tiden för att köra renkur. Sen börjar man lägga till en måltid som bara innehåller protein och grönsaker. Jag har gjort tre veckor.

Men till gårdagens matintag.
Vi var på dop i Ockelbo där det bjöds på Italiens buffé. Massor av kallskuret och grönsaker och en himmelsk sås. Så det gick bra att hålla sig till protein och grönsaker.
Sen firade vi min mamma på kvällen och vi hade planerat att grilla. Så det blev en mindre portion grillat, keso och sallad.
När jag ändå hade ätit under hela dagen så åt jag och Henrik min hemgjorda glass med varma hallon. Glassen gjorde jag av kesella och hallon.
Jag var fortfarande mätt när jag vaknade.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: