fredag 16 januari 2009

Då sitter jag vid datorn igen...

... men det känns både skönt och lite vemodigt.
Från och med idag så är jag inte längre heltidsstudent.
Jag har pluggat heltid sedan augusti 02, men ett avbrott för 10 månaders föräldrarledighet.
I morgon kväll börjar jag jobba. Jag ska inte gnälla. Jag har ju ett jobb och gå till även om jag önskar att det vore något annant ibland. Men eftersom jag varit därifrån så länge så tycker jag det är kul att jobba igen. Så har jag bra jobbarkompisar. Och så kommer jag få lön varje månad. Det är man ju inte bortskämd med som student. Inge mer SCN och det i sig är skönt.
Men så ska jag ju plugga halvtids distanskurs mot Växjö. Kursen heter Socialpsykologi och arbetsrätt.
Men nu ska jag ta tag i det sista med hemtentan. Jag skrev på alla frågor igår. Men till slut blev jag så trött i huve. Så idag ska jag gå igenom och se om jag kan komma med några mer kloka inlägg.

Inga kommentarer: