onsdag 14 januari 2009

Nu går allt för bra....

....snart måste det hända något.
Först i morse sprang jag runt här hemma som en galning för att hinna allt innan jag skulle lämna Klara på dagis. Då ringer Henrik och säger att han kommer och hämtar Klara och skutsar henne.
Då fick jag äta frukost i lugn och ro. Det hade jag inte hunnit om jag skulle lämna Klara innan skolan. Jag lära vara på skolan lite innan för att skriva ut min uppgift och förbereda lita.

Sen redovisningen. Jag gorde det jag förberett men var lite berädd på frågor och komentarer. då säger läraren-Jag tycker du har fångat allt som ingår i den här kursen på ett bra sätt i din presentation och väl genomfört projekt. jag tänker "har du sovit på min redovisning, Jag kände mig inte alls lika genomtänkt som de som redovisat före". Ja ja bara tacka och ta emot. Känns skönt och nu är det gjort.

Och sen gick jag till biblan för att se om ref ex av boken som varit borta hur länge som hälst hade kommit till sin plats. Och där står två böcker, var av en går att låna hem. Den boken lär jag ha till hemtentan som ska in på fredag. Då slipper jag sitta på skolan och plugga. Det är ofta livat där.
Så nu har jag till och med hunnit hem och käka lunch innan det är dax för personalmöte kl 14.

Inga kommentarer: