måndag 12 januari 2009

En riktigt bra dag.....

....trots alla uppgifter jag har kvar att lämna in.
Jag har suttit lite med alla tre uppgifter hela förmiddagen. Hade även ett paniksamtal i telefon med en kurskamrat. Men det börjar kännas helt ok. Jag ska redovisa en uppgift på onsdag i Etikkursen. Sen har jag två uppgifter i Grupprocesser, de två påbörjade jag idag. Känns skönt när man påbörjar en uppgift, för då är man liksom på gång och har påbörjat en tanke.

Sen ringde Wideen och hörde om jag ville komma ner och fika med henne och hennes tokgoa dotter Ida. Ida är 6 månader och världens charmigaste. Skrattade nästan hela tiden.

Sen hämtning på dagis. Hem i stormen. Klara tittar på Bullerbyn.
Jag har gjort råkostsallad.

Ingredienser
Vitkål, morötter
paprika, purjolök
Salt och svartpepar
Dressing som ska kokas och
häll över. Låt stå några timmar.
1/2 dl Olja
1/2 dl vinäger
1/2 dl socker
1 dl vatten

Inga kommentarer: