tisdag 1 januari 2013

Nytt år

Då var det 2013......
2012 var ett år då jag bl.a. 
Fick en ny tjänst på jobbet och några nya kollegor. Något som har blivit riktigt bra. 

Klara har börjat i skolan och det tycker hon är jätte kul. Hon har lärt sig läsa och tycker matte är det bästa ämnet. 
Fröken säger att hon är en flitig skoltjej. 

Hugo går kvar på lilla avdelningen men är en av de stora killarna där. Och allt funkar bra. 
Vi avslutade året med att båda fick vattkoppor. 

För mig och mannen har det rullat på. Vi cyklar och gillar det. Tyvärr blev det inget lopp för oss i år då Henrik fick hjärnskakning på våren. Och Gästrikeloppet som går i Gävle blev inställt. 
Sen har jag även sprungit lite. Något jag tänker fortsätta med i år. 
Sen måste jag berömma min man som i och med hjärnskakningen slutade att snusa. Bra jobbat.......

Min kost består för det mesta av lchf. Har haft det lite slarvigt med det i december. Men idag drog jag igång igen och kör en veckas renkur för att rivstarta lite. 

Sen har jag gjort några miniresor med tjejerna. Något jag uppskattar väldigt mycket. Vi hade ett dygn i Orbaden och ett i Gävle. 

Jag har tyvärr haft problem med magkatarr och måste lära mig att varva ner. Ska komma igång med meditation igen. Då jag är 100 på att stressen är en stor orsak för min del. 

En inspirerande och bra händelse var föreläsningen med Olof Röhlander. 
Kul och väldigt tänkvärd. 


2013 kommer bli ett fantastiskt år. 



Skickat från min iPhone

Inga kommentarer: