lördag 6 december 2008

Vilken natt....

Först hostade Klara så hon kräktes och vi fick tvinga i henne hostmedicin, men efter det sov hon till kl 5. Sen ringde en av mina jobbarkompisar och sa att jag glömt och välja julklapp. Så 23.30 och aldeles yrvaken skulle jag bestämma vilken julklapp jag ska få från jobbet. Det blev ljuslyktor. Sen somnade jag och så 1.00 ringde det igen. Samma jobbarkompis, men ingen i luren. Bara en massa prat i bakgrunden. Sen som sagt vaknade Klarakl 5. Då tvingade jag upp min man, men Klara somnade om och sov till 8. Men jag låg 1 timme till för jag ska ut och jobba i natt.

Efter en sen frukost var vi ner på stan och fika. Jag tror halva Gästrikland var där. Och skrålande julmusik på högsta volym inne på nian. Vet inte riktigt om det blir stämning när det spelas på högsta volym...

Nu ska vi baka lite bullar..

Inga kommentarer: